22 Ekim 2013 Salı

Turkish lesson 16 (animal's name)

,
                                              ***ANIMAL'S NAME***


  • kedi ( cat )
  • köpek ( dog )
  • kuş ( bird )
  • fare ( mouse )
  • yılan ( snake )
  • aslan ( lion )
  • kaplan ( tiger )
  • güvercin ( pigeon )
  • at ( horse )
  • panda ( panda )
  • domuz ( pig )
  • maymun ( monkey )
  • ayı ( bear )
  • arı ( bee )
  • kelebek ( butterfly )
  • kaplumbağa ( turtle )
  • zurafa ( giraffe )
  • kanguru ( kangaroo )
  • köstebek ( mole )
  • karınca ( ant )
  • fil ( elephant )
  • hamam böceği ( cockroach )
  • böcek ( insect )
  • örümcek ( spider )
  • tilki ( fox )
  • sinek ( fly )
********************************************************
FOR EXAMPLE :

  1. Benim bir kedim var. ( I have a cat )
  2. Ben köpekleri çok seviyorum. ( I love dogs)
  3. Ben bir kuş almak istiyorum ( I want to have a bird )
  4. Hayvanat bahçesinde bir aslan gördüm. ( I saw a lion in zoo )
  5. Ben hamam böceklerinden hoşlanmam. ( I dont like the cockroach )
  6. Ben yılanlardan korkarım. ( I afraid of snakes )
  7. Sen ata binmeyi biliyor musun? ( Do you know horseback riding?)
  8. Kediler fareleri yakalar. ( Cats are catchig mouse )

0 yorum to “Turkish lesson 16 (animal's name)”

Yorum Gönder

 

ENJOY LEARN TURKİSH Copyright © 2011 | Template design by O Pregador | Powered by Blogger Templates