2 Kasım 2013 Cumartesi

Turkish lesson ( shopping dialogue )

,
***SHOPPING DIALOGUE***(For dress)


  • Afedersiniz! Bana yardım edebilir misiniz? (excuse me! can you help me? )
  • Evet efendim! Nasıl yardımcı olabilirim? ( Yes sir! How can i help you? )
  • Ben 40 beden bir kot bakıyordum. ( i am looking for a blue jean size 40 )
  • Tabi ! hemen yardımcı olayım. ( of course ! I'll help you )
  •  Lütfen! Ben gri renk istiyorum. (Please! i want a gray color.)
  • Tamam. işte burada. Denemek ister misiniz? ( Ok. here it is. Will you try it? )
  • Evet deneyeceğim. ( Yes i will try it )

FOR FOOD SHOPPING : 
  • Bu ne kadar? / Bu kaç para? ( How much is it?)
  • Bunlar 10 Türk lirası ( TL) ( its 10 TL )
  • Siz indirim yapacak mısınız?( Will you make discount ? )
  • yapamayız ( we cant ) yapabiliriz ( we can )
  • Elmanın kilosu kaça?ne kadar? ( How much per of apples? )
  • Bir kilosu 2 TL ( apples per 2 TL )
  • Bir kilo alabilir miyim? ( Can i buy one per? )


0 yorum to “Turkish lesson ( shopping dialogue )”

Yorum Gönder

 

ENJOY LEARN TURKİSH Copyright © 2011 | Template design by O Pregador | Powered by Blogger Templates